Dla wielu firm targi są okazją do zaprezentowania swoich usług na polu krajowym, a często również międzynarodowym. Nic zatem dziwnego, że każdemu przedsiębiorcy zależy przede wszystkim na dobrej i widocznej reklamie, która wyróżni go spośród setek, a czasem nawet tysięcy innych wystawców. Jakie zatem formy powinna przybrać reklama, by dotrzeć do jak największej ilości osób?
Przede wszystkim warto skorzystać z usług firm zajmujących się profesjonalnym projektowaniem reklam, dzięki czemu możemy mieć pewność, że nasza propozycja będzie nie tylko widoczna, ale przede wszystkim dobrze dopasowana do oferty. Aby taką reklamę zaprezentować, można wykorzystać np. słup reklamowy. Usytuowany w strategicznym miejscu, będzie stanowił doskonały punkt kierujący potencjalnych klientów do naszego stanowiska.
Ponadto w ostatnich latach bardzo modne stały się balony pneumatyczne, czyli sporych rozmiarów balony opatrzone logiem firmy, jego nazwą lub czasem również krótkim opisem działalności. Takie balony, wykonane z lateksu, są odporne na uszkodzenia i warunki atmosferyczne, dzięki czemu mogą znajdować się także na zewnątrz hali targowej lub wzdłuż prowadzącej do niej ulicy.
Dobrze również pamiętać, że uwagę klientów przykuwają wszelkiego rodzaju promocje oraz gratisy. Przed organizacją stanowiska targowego, warto zatem zorganizować pewną ilość upominków, np. długopisów, breloków do kluczy, czy balonów dla dzieci – zwłaszcza jeśli firma powiązana jest z produktami przeznaczonymi dla najmłodszych; a nawet zorganizować konkurs z nagrodami.