Nowoczesne firmy sięgają bardzo często po oryginalne materiały reklamowe. Mogą być to różnorodne projekty, które wcale nie muszą oznaczać dużego wydatku. Ważne, aby pomysł wyróżniał się na tle konkurencji, co pozwoli na przyciągnięcie uwagi odbiorców. A jak się można domyślić – skuteczna reklama przekłada się bezpośrednio na satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.
W kampaniach reklamowych dużym powodzeniem cieszą się różnego rodzaju gadżety. Drobne, ale jednocześnie bardzo przydatne na co dzień akcesoria zyskały sobie dużą przychylność klientów. Rewelacyjnym przykładem są tanie długopisy plastikowe, które projektowane są na indywidualne zamówienie. Na takich przyborach piśmienniczych zwykle od razu zwraca uwagę logo firmy, co przyczynia się do rozpoznawalności marki. Oryginalnie wykonane artykuły do pisania mają charakter upominkowy – takie gadżety otrzymują często klienci oraz kontrahenci, w ramach podziękowań za współpracę lub w formie zachęcenia do zainteresowania konkretną ofertą.
W aspekcie niedrogich i skutecznych działań reklamowych na uwagę zasługują też opakowania z nadrukiem. Zwykle są to pudełka lub torby tekturowe z logo, które mogą być wykorzystywane przez rozmaite branże. Estetyczne i wygodne torebki papierowe stosowane są do pakowania produktów w sklepach stacjonarnych – odzieżowych, drogeryjnych i wielu innych. Atrakcyjne torby z uchwytem są również nieocenione podczas różnych wydarzeń branżowych – targów, konferencji i degustacji.