Rachunkowość to bardzo obszerna dziedzina, w której zakres wchodzi wiele różnych czynności, jednak wszystkie wiążą się z odpowiedzialnością za utrzymanie dokumentacji finansowej i zapewnienie, że są one dokładne. Księgowi muszą zbierać, analizować i podsumowywać dane liczbowe w celu przygotowania sprawozdań finansowych i raportów.
Kariera w księgowości może się znacznie różnić pod względem obowiązków i wymaganych umiejętności, ale większość miejsc pracy w tej dziedzinie wymaga solidnego zrozumienia matematyki, finansów i biznesu.
Księgowi pracujący w biurze rachunkowym http://www.ephemeris.com.pl/ wykonują szeroki zakres obowiązków związanych z rejestrowaniem transakcji finansowych i prowadzeniem dokumentacji dla przedsiębiorstw. Przygotowują raporty dotyczące tych transakcji i analizują je pod kątem trendów, które mogą pomóc przedsiębiorstwom w podejmowaniu lepszych decyzji dotyczących sposobu inwestowania zasobów.
W zakres obowiązków pracowników biura rachunkowego wchodzą: