Dobra reklama to klucz do sukcesu, mówi znane polskie powiedzenie. I jest w tym bardzo dużo prawdy, ponieważ dobrze przeprowadzona akcja reklamowa przyczynia się do zwiększenia popularności oraz pomaga firmie zdobyć nowych klientów oraz zleceniodawców. Obecnie rynek wymusza na właścicielach firm (zarówno tych większych, jak i mniejszych) nieustanną gotowość do reklamy swojej firmy oraz uczestnictwo w wielu branżowych eventach czy targach.
Aby dobrze zaprezentować się w takich miejscach należy przyłożyć szczególną wagę do organizacji oraz odpowiedniej prezentacji. Stoisko na targach powinno być zaopatrzone w wiele różnorodnych gadżetów reklamowych oraz mimo tego, że będzie ich zapewne całkiem sporo, powinien na nim panować względny porządek. Dobrze jest więc podzielić gadżety reklamowe na kilka sekcji, tak aby były one widoczne i to najlepiej z daleka. Ulotki różnej wielkości (począwszy od małych, aż po a4) sprawdzą się najlepiej umieszczone w stojakach na ulotki, tak aby każdy miał do nich swobodny dostęp.
Stoisko na targach powinno być z daleka zauważalne oraz identyfikowane z daną marką czy branżą – niestety często na targach nie ma zbyt dużo miejsca na dodatkowe reklamy. W tej kwestii najlepiej sprawdzą się ścianki pop-up, które można ustawić tuż za blatem stoiska. Można na nie nanieść najważniejsze informacje na temat firmy oraz dane kontaktowe.
Bardzo dobrym sposobem na zwrócenie uwagi na targach na dane stoisko są hostessy, które promują daną firmę oraz rozdają gadżety z nią związane (np. cukierki z nadrukiem nazwy firmy). Jest to co prawda dość kosztowna inwestycja, ale jak wskazują badania bardzo doceniana przez klientów.