Poza pensją, dobrą atmosferą oraz dodatkami płacowymi bardzo popularne stały się drobne, firmowe gadżety nie tylko dla Klientów firmy. W dobie świata współczesnego, mocno nakierowanego na korporacyjny styl życia, nie tylko w pracy – gadżety pełnią istotną funkcję. W zasadzie są wszędzie. Dlaczego miałoby ich zabraknąć w firmie, a w dodatku udostępnionych pracownikom? Skoro gadżet w pracy – to tylko gadżety na biurko! Pomysłów jest wiele, od długopisu, kubka, notesu po pokrowce na telefony służbowe z wyraźnym logo. Ma to podświadomie bardzo pozytywny oddźwięk, integruje, i oczywiście reklamuje firmę, w której pracuje osoba posiadająca gadżet. Takie dodatki pełnią w zasadzie głównie rolę rozpowszechniania marki, pojawiając się w praktyce życia codziennego.
Dobrym pomysłem jest również reklamówka z nadrukiem, którą obdarowany pracownik wynosi z firmy na zewnątrz. Reklamówka jest wyjątkowo praktyczna – w końcu zakupy robimy codziennie, i nie zajmuje sobą dużo miejsca. Można ją dowolnie rozkładać i składać w zależności od potrzeby. Przy okazji idący ulicą człowiek niosący zakupy w reklamówce przekazuje logo firmy, z którą się utożsamia. Należy wspomnieć, że tego typu upominki zawsze łączą się z życiem codziennym, a nawet mają służyć do tego, aby to życie sobą ułatwić. Trudno jest znaleźć negatywne strony praktycznych gadżetów, które firma rozdaje pracownikom. Może zwyczajnie dlatego, że tych złych, negatywnych stron właściwie nie ma?