Ecostand – czym jest i jak może się przełożyć na zwiększenie sprzedaży?

W większości punktów sprzedażowych wykorzystuje się rozmaite formy reklamy, których zadaniem jest przyciągnięcie klientów oraz skłonienie ich do zakupu danego asortymentu. Doskonałym przykładem są tzw. ecostandy, czyli nieskomplikowane konstrukcje o budowie stojakowej. Są one przeznaczone przede wszystkim do atrakcyjnego eksponowania towarów – np. produktów żywnościowych, urządzeń elektronicznych czy zabawek. Z niniejszego artykułu dowiemy się, z czego są zbudowane oraz jakie przynoszą korzyści. 

Doskonałe połączenie prostoty i funkcjonalności

Standy reklamowe zaliczane do kategorii eco są zazwyczaj wykonane z certyfikowanych i biodegradowalnych materiałów, takich jak choćby sklejka drewniana pozyskana przy zachowaniu pełnej żywotności lasów. Ich stosowanie przyczynia się zatem w dużej mierze do ochrony środowiska naturalnego. Mogą być z powodzeniem umieszczane w różnych punktach przestrzeni sprzedażowej, ale zazwyczaj stawia się je obok drzwi wejściowych, przy przejściach oraz bezpośrednio przy kasie lub ladzie (w super- i hipermarketach, sklepach osiedlowych, księgarniach, na targach branżowych itp.). Służą bowiem w szczególności do eksponowania produktów objętych promocją i rabatami, a także będących specjalnością konkretnego miejsca, czyli jego swoistą wizytówką. Co istotne, na powierzchni standów drukuje się logo firmy, a nierzadko też podstawowe informacje na temat towaru. W ten sposób zostaje zwiększona ich skuteczność. Wykorzystanie omawianych elementów wpływa pozytywnie na wielkość sprzedaży – głównie dlatego, że ze względu na wyróżniającą się budowę oraz szatę graficzną świetnie przyciągają uwagę klientów, uwypuklając zalety danego produktu.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

siedem − 3 =