Gdy już zamówimy grafikę reklamową trzeba pomyśleć o miejscach, gdzie ją umieścić. Wbrew pozorom jest ich bardzo dużo. Stadiony znakomicie nadają się do tego typu prezentacji, a fani sportu zazwyczaj są wdzięcznymi kupującymi. To samo tyczy się supermarketów, gdzie klienci ochoczo rozglądają się za nowościami na rynku. Grafikę reklamową stosuje się też na otwartych przestrzeniach. Dobrze sprawdza się na bazarach i targowiskach oraz ogólnie tam, gdzie przebywa sporo ludzi.
Zamieszczona na osiedlu mieszkaniowym codziennie będzie zwracać na siebie uwagę, ale po pewnym czasie i tak przestanie działać. W takiej sytuacji lepszym rozwiązaniem jest reklama w ruchu. Warto poszukać firmy, która proponuje takie usługi jak oklejanie samochodów w Poznaniu. W ten sposób nasza reklama będzie w ciągłym ruchu i zobaczy ją znacznie więcej osób. Takie bilboardy są również umieszczane na przyczepach i obwożone po miastach. Przejazd w centrum zapewni znakomite zasięgi, a odpowiednio zaprojektowany banner przyciągnie uwagę.
Popularną formą reklamy jest też ta na bilboardach drogowych często montowanych przy autostradach. To, czy zapada ona w pamięć jest sprawą dyskusyjną, ale na pewno stanowi odmianę dla nieco znużonego długą trasą kierowcy. Są one też stałym elementem polskich miast. Projektowane z myślą o ludziach, którzy większość czasu w drodze do pracy spędzają stojąc w korkach. By zamówić taką reklamę wystarczy zatelefonować do firmy wynajmującej powierzchnię i spytać o jej cenę. Ale przede wszystkim trzeba wybrać ciekawy projekt graficzny, co można zrobić na https://www.4font.pl/oferujemy/grafika-reklamowa/.