Jakie elementy poprawią sprzedaż kosmetyków naszej firmy?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Choć powszechnie znane powiedzenie mówi, że nie warto oceniać książki po okładce, to właśnie warstwa wizualna jest dla nas pierwszym, naturalnym bodźcem do oceny. Tak działamy instynktownie i trudno to zmienić, a wszyscy producenci próbują to wykorzystać dla swoich celów. Wybierając kosmetyki często dokładnie sprawdzamy ich skład, upewniając się, że zawarte w nich składniki są dopasowane do potrzeb naszej skóry lub konkretnych jej problemów. To jednak nie jedyny powód, dla którego wybieramy określone produkty. 

Kupujemy oczami

Atrakcyjne, estetycznie wykonane opakowania na kosmetyki poprawiają sprzedaż produktów. W związku z tym branża kosmetyczna, jak i beauty szczególnie dba o jakość opakowań. Kolorowe, spójne szaty graficzne przyciągają uwagę klientów i zachęcają do zakupów. Oprócz kolorystyki czy zastosowanych wzorów ważny jest również praktyczny kształt czy konstrukcja dopasowana do konkretnego rodzaju kosmetyków. W ten sposób opakowanie będzie nie tylko atrakcyjnie wizualne, ale również funkcjonalne, co z pewnością zadziała na jego korzyść. Współczesna oferta umożliwia wykonanie wielu ciekawych zdobień i efektów (np. hot-stamping, lakier UV) i zwiększenie tym samym atrakcyjności opakowań.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Wyprawka dla szczeniaka – czyli co warto kupić zanim pies pojawi się w domu
Wyprawka dla szczeniaka – czyli co warto kupić zanim pies pojawi się w domu
Zakup psa coraz rzadziej jest decyzją impulsywną. Zwierzę stawia przed właścicielem określone wymagania. Zdajemy sobie doskonale sprawę z czasu życia […]
Puf dla dziecka jako praktyczny element wystroju
Puf dla dziecka jako praktyczny element wystroju
Pufa dla dziecka jako praktyczny element wystroju. Praktyczna i funkcjonalna, pufa ma miękką, amortyzowaną powierzchnię, dzięki czemu dziecko może się […]
Szkolenie BHP w firmie – dlaczego musimy je zorganizować?
Szkolenie BHP w firmie – dlaczego musimy je zorganizować?
Szkolenia BHP to dla wielu osób nudny i bezsensowny obowiązek, który jednak zobligowani jesteśmy wykonać. Pracodawca odpowiada za zorganizowanie takiego […]