Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze sukienki do pracy?

Praca jest miejscem, w którym spędzamy sporą część swojego życia, dlatego też wiele osób stawia na wygodny i komfortowy strój podczas wykonywania codziennych obowiązków. Niektóre firmy, aby zapobiec nieprzyjemnym sytuacjom związanym ubiorem, wprowadziły do regulaminu obowiązkowy dress code. Zależnie od stanowiska, panowie często noszą materiałowe spodnie lub jeansy i koszule, a panie spódnice i sukienki. Jakie wybrać, aby nie popełnić niezamierzonego faux pas?

Sukienki biznesowe pod specjalnym nadzorem

Podczas wybierania stroju, kobiety powinny zwrócić szczególną uwagę nie tylko na krój, ale i na kolorystykę swojego stroju. Najlepiej postawić na eleganckie, stonowane kolory, takie jak beże, grafity czy szarości, które notabene kojarzą się z profesjonalizmem i dobrym smakiem. Zależnie od wybranego modelu, mogą to być zarówno fasony w typie litery A, czyli z poszerzanym dołem, jak i typowo biznesowe kroje z ołówkową spódnicą. Niezależnie od naszego gustu, ładne sukienki do pracy to przede wszystkim takie, które swoim wzorem nie powodują u współpracowników onieśmielenia czy wręcz rozbawienia. Lepiej więc nie stawiać na krzykliwe kolory ani komiksowe nadruki, które wzbudzą niepotrzebne zainteresowanie. Sukienka formalna, która idealnie sprawdzi się podczas pracy powinna mieć zasłonięte ramiona w postaci krótkich lub dłuższych rękawków oraz stosunkowo niewielki dekolt. W dobrym smaku będzie też zadbanie o nieprześwitujący materiał lub założenie pod spód odpowiednio dopasowanej halki.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

17 − czternaście =